2013. június 9., vasárnap

Újabb díj



Sziasztok! Bírjátok még ki ezt az egy hetet és vége a sulinak, ami nektek új részeket jelent, de nekem ballagást...Hüpp hüpp... sírni fogok!
Na de mindegy! Újabb díjat kaptam Dorindától! Már nem tudom, hogy hanyadik, mert nem számolom, de ettől függetlenül nagyon örültem neki!
Lássuk!

   1) Tedd ki a képet!
Kész!
  2) Írj 11 dolgot magadról:
-Szeretek olvasni!
-Hat blogom van!
-Minden fajta műfajban alkotok!
-Régen odavoltam a Twilight-től, de ma már utálom!
-Egy húgom van meg néhány "fogadott"!
-Imádom az irodalmat!
-Imádok táncolni!
-Imádom a barátaimat!
-Az iskolában stréber vagyok.
-Nem érdekel mások véleménye!
-Kutyám van!
  3) Válaszolj

- Mi a kedvenc könyved? Szívritmuszavar és a SZJG.
- Példakép? És miért? Nincs!
- Hány blogod van? 6
- Miért kezdtél el írni?mert imádom kiönteni a lelkem!
- Kedvenc állat? Kutya
- Kedvenc étel? Browni vanillia fagyival és málnaöntettel! Hmm...
- Kedvenc énekes? Mindenki!
- Ha van  ihletforrásod mi az? Minden!
- Hová szeretnél egy nap elutazni? Párizs!
- Ki a helyesebb a Supernatural-ban Dean vagy Sam? Dean!
- Supernatural vagy Vámpírnaplók? PLS ne keljen választani!

4) Kérdések!
- Kedvenc blog?
-Mióta blogolsz?
-Justin Bieber vagy One Direction?
-Milyen nyelvet szeretnél megtanulni?
- Kedvenc csoki?
-Hajszíned?
-Szem szín?
-Hány éves vagy?
-Olvasol most valamilyen könyvet?
-Ha igen, akkor mi az?
-Párizs vagy New York?

5) Akiknek küldöm:
 http://egy-leheletnyi-misztikum.blogspot.hu/
http://redmoontrilogy.blogspot.hu/
http://fellangolt-nyugalom.blogspot.hu/

Xoxo, Jövőhét utáni hétfőn új rész! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése